هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سایت فرهیختگان بسکتبال-این روزها نامزدهای ریاست بسیاری از فدراسیون ها را می بینیم ؛ هندبال ،تنیس،تیراندازی و … افراد مرتبط و غرمرتبط با این ورزش ها در انتخابات نامنویسی کرده اند اما در شرایطی که نامنویسی بسکتبال اعلام نشده نام هایی می بینیم و می خوانیم که علاوه بر تخصص در ورزش ، با زوایای مختلف بسکتبال آشنا هستند با نگاه علمی – تخصصی   در بدنه مدیریتی بسکتبال می توانند منشا خدمات ارزنده در بسکتبالی که زیر و بم آن با نگاهی سنتی و واپس گرایانه حرف تازه ندارد ، باشند. از این رو این خود یک ویژگی برای بسکتبال است که مدیرانش از جنس بسکتبال و مرتبط با این ورزش هستند.

 
متاسفانه عده ای با نادیده گرفتن این ظرفیت های مدیریتی درون جامعه بسکتبال به عمد یا از روی ناآگاهی کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته اند نابخردانه می گویند مشحون برود چه کسی بیاید؟مگر کسی را داریم؟ برای برداشتن این نگاه بدبینانه که البته خود محصول نگاه فئودالی و خان بازی در بسکتبال با هدف نوچه پروری است باید نسل مدیران بیرون آمده از جامعه بسکتبال را بهتر دید و با آنها تا فتح قله مدیریت تخصصی همراه شد .
 
تاخیر در اعلام زمان ثبت نام فدراسیون بسکتبال در شرایطی است که در روزهایی که رییس غیرقانونی بسکتبال سومدیریت خود را با تصمیمات شخصی بر همگان ثابت کرده و آه و ناله هایش برای نداشتن سالن به دروغ آشکار است و طنز محافل خبری است ،فدراسیون والیبال با گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2015 گام محکمی به سوی المپیک 2016 برداشت.
 
فدراسیون والیبال ایران میزبانی نوجوانان جهان رو هم با اعلام آمادگی 20 تیم  برتر جهان گرفت آیا مدیریت منسوخ بسکتبال همچنان در پی احیای موقعیت خود چشم بر واقعیت های بسکتبال می بندد و با گفتن اینکه مملکت روی من هزینه کرده می خواهد خود را بلند تر از بسکتبال نشان بدهد؟
حالا بهتر معلوم می شود چرا فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رقابت های آسیا انتخابی المپیک یا نوجوانان جهان است و هر دو را می گیرد اما در بسکتبال فقط کارهایی با سود شخصی مورد توجه است.آیا با آگاهی از شرایط کنونی بسکتبال نباید دست یاری به سوی مدیریت های تازه نفس با رویکرد علمی – تخصصی ، دراز کرد؟



برچسب‌ها: تحلیلی,
[ چهار شنبه 14 آبان 1393 ] [ 13:39 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar